jueves, abril 16, 2015

Entreteixint Emocions (Paco Martínez i Roger Subirana)



No te pierdas el libro y consíguelo en:
http://www.soymago.net/


La casualitat i la causalitat van fer que es trobessin l’escriptor de Caravaca de la Cruz, Paco Martínez i el compositor vilafranquí Roger Subirana, que van descobrir les extraordinàries similituds entre un conte i les històries que s’amagaven darrera d’algunes composicions. Així ha nascut “Entreteixint Emocions”.

Un concert audiovisual i de lectura on coneixerem la curiosa història d’aquesta unió artística a través del seu fil conductor: el llibre “Soy mago”. En aquest espectacle també podrem gaudir de coses tan curioses com la creació d’una cançó recitada i creada per la màgia del moment juntament amb la col·laboració dels assistents. Entreteixint Emocions tant pot ser una forma única “d’escoltar” un llibre com una manera diferent de “llegir” música.





------------------------------------
La casualidad y la causalidad hicieron que se encontraran el escritor de Caravaca de la Cruz, Paco Martínez y el compositor de Vilafranca Roger Subirana, que descubrieron las extraordinarias similitudes entre un cuento y las historias que se escondían detrás de algunas composiciones. Así ha nacido "Entretejiendo Emociones".

Un espectáculo audiovisual y de lectura donde conoceremos la curiosa historia de esta unión artística a través de su hilo conductor: el libro "Soy mago". En este espectáculo también podremos disfrutar de cosas tan curiosas como la creación de una canción recitada y creada por la magia del momento con la colaboración de los asistentes. Entretejiendo Emociones puede ser una forma única de "escuchar" un libro o una manera diferente de "leer" música.

No hay comentarios: